دوشنبه, 29 ارديبهشت 1399 06:42

چکیده کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 

خلاصه کتاب باشگاه ? صبحي ها از رابين شارما
به زبان ساده، مسئله‌اي که بزرگترين ناراحتي شما در آن نهفته است، مکاني است که بيشترين زمان خود را درونش سپري مي‌کنيد و فرصت‌هاي زندگي‌تان را در آن، مي‌سوزانيد. در باشگاه ? صبحي‌ها، ياد مي‌گيريد که چگونه هرروز صبح، سرِ ساعت 5 از رختخواب برخيزيد و براي استفاده بهتر از زمان، برنامه‌ريزي کنيد.


شايد به هر دليلي، فرصت کتاب خواندن را نداشته باشيد، اما برايتان جذاب باشد کسي کتابي را خوانده باشد و چکيده‌ي آنرا در يک صفحه، در اختيارتان قرار دهد. موارد زير، چکيده‌اي از طلايي‌ترين نکات کتاب باشگاه ? صبحي‌ها است که شما را به خواندن و عمل کردن به آن، دعوت مي‌کنيم.

مطمئن‌ترين راه براي به دست آوردن بهترين نتايج در زندگي شخصي و حرفه‌اي شما، برنامه‌ريزي براي بيدار شدن در ساعت 5 صبح است؛ اين ساعت از روز، به (ضربان تپنده‌ي جهان) معروف است.
يکي از بزرگ‌ترين مزاياي پيوستن به باشگاه ? صبحي‌ها، آرامش مغز و در عين حال هوشمنديِ آن خواهد بود.
5 صبحي‌ها، فعاليت‌هاي کاري که در طول روز انجام مي‌دهند، اخبار متنوعي که در طول روز مي‌شوند و مطالب گوناگوني که در شبکه‌هاي اجتماعي مي‌خوانند را (در ساعات پاياني روزشان) بهتر از ساير افراد، هضم مي‌کنند و مغزشان براي تخليه‌ي اين موارد، عکس‌العمل مناسب‌تري نشان مي‌دهد.
ساعت 5 صبح، زمان بسيار مناسبي براي به جريان‌انداختن خون در مغز است. اين مورد مي‌تواند نتيجه‌اي شگفت‌انگيز را براي مغز شما، به ارمغان بياورد تا از استرس‌ها و نگراني‌هايي که ممکن است در طول روز با آن‌ها مواجه شويد، در امان بمانيد و خللي در عملکرد روزانه‌ي شما ايجاد نشود.
اکثر مردم حاضر نيستند ساعت 5 صبح از خواب، بلند شوند

و روزشان را اينگونه آغاز نمايند؛ همين مسئله، يک مزيت رقابتي است که مي‌توانيد از آن استفاده کنيد.
ذهني که حواس پرتي ندارد، به فرد اجازه مي‌دهد تا روي فعاليت‌هاي روزانه‌اش، متمرکز بماند.
بدست آمدن موفقيت، فقط در کسب پيشرفت‌هاي بزرگ نيست، بلکه در تجمع پيشرفت‌هاي كوچكي است که مي‌تواند به صورت مداوم، به شما انگيزه ببخشد.
براي مبدل شدن به يک کارشناس نخبه، در هر حوزه و يا مهارتي، تقريبا به 75/2 ساعت تمرين در روز (به مدت 10 سال ) نياز داريد. زودتر از خواب بلند شدن، راهي آسان براي استفاده از اين زمان‌بندي است.
يک طرح عالي براي اولين ساعات روز شما، قانون 20/20/20 است. 20 دقيقه براي حرکت، 20 دقيقه براي تأمل کردن و 20 دقيقه براي رشد.
خواب مي‌تواند عامل تعيين‌کننده اي براي اميد به زندگي شما باشد.

خواندن 31 دفعه آخرین ویرایش در دوشنبه, 29 ارديبهشت 1399 06:42
محتوای بیشتر در این بخش: قانون 5 ثانیه »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.